Dagens text

Har precis kommit hem från jobbet nu, skiit ont i fötterna har jag... igen. Fast idag fick jag inga blåsor eller nåt för jag fick låna Maddes skor =) som tur var. Jobbade 2 timmar övertid idag. Jag är ledig imorgon så jag ska ta 16 bussen ut till Skokloster. =)
Idag var det skiit stressigt på jobbet. Igår var det ca 160 pers som skulle keka frukost (inte samma tider) och idag var det ca 220. ( Imorgon är det Över 260 pers som ska keka frukost, TUR ATT MAN ÄR LEDIG =D Hihi)
Men iaf, det var en gubbe som bara stog å rabbla upp ba: skedarna är slut, knivarna är slut, tallrikarna är slut, smöret är slut, osten är slut, allt är slut! (Han lät skiitgrinig. Hade lust att säga till honom, gör allt själv då om du är så jävla snabb själv. Vi var bara två som kunde hålla koll på bufén men det var typ bara jag som gjorde de ändå, så det blev stressigt. Juste idag sa Cleas (han som äger hotellet) att han var stolt över mig =) *STOLT*
Ska jobba på torsdag igen och veckan ut *pust*

På lördag fyller Veronica år (och jag har namnsdag =) ) då ska jag dit till dom ( Mathias å dom) på middag. Så får jag sova där så tar jag 5:20 bussen och 6:11 tåget in. Då kommer jag 06:40 till jobbet. Lite lagom sådär för då hinner man byta om och stämpla in å så.

Vet inte vad jag ska hitta på när jag kommer hem till Skokloster, kanske åka till Mathias eller nåt, saknar honom♥

Nej nu måste jag gå på toa och packa ner min laddare innan jag ska ner till bussen. Ha de bra.

Kanske skriver idag om jag kommer in & har tid, Pows ♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0