En tråk-kväll

Har precis kollat på film, det blev "Dr doolittle 3" (eller va den heter)
Jag, Saga och Max bakade innan också. Skulle göra en chokladrulltårta, men den blev bränd på ena sidan för det var tunnare där. så vi fick skära bort det brända och göra rutor med vaniljkräm på istället.
Mådde illa så har inte smakat än. Men ska väl kanske göra det sen, har inte ens ätit middag.

Pratade med Jocke Järn nyss, han hade klarat lätt mc kortet idag, Grattis =)

Jahopp ikväll blir det väl att sitta hemma och ha det tråkigt, som vanligt. Antingen är folk i Bålsta, eller så ska de vara med någon annan eller så vill det bara vara hemma själva (eller så är det en bortförklaring för att slippa mig).

Det kommer bli en tråk kväll helt enkelt, men ska väl försöka hitta på nånting iaf. Ja, jag kan fixa min moppe =)
Det ska jag göra, = )

Me writes later ♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0