Fiskarna

Juste imorse läste jag "Stockholm City" tidningen på tåget och så läste jag i horoskopet.
Jag är ju fisk och då stog det såhär:
 "Du har haft alldeles för mycket att göra och det har också tagit hårt på dig. Försök att tänka på din hälsa och koppla av när du är ledig."
Hur sant är inte det därå, allt stämmer. Helt sjukt asså =)Och alldeles nyss läste jag horoskopet i Metro:
"Du tänker unna dig lite lugn och avkoppling, men någons förslag eller erbjudande får dig att ändra dig."

Det är också sant, för jag skulle ha kopplat av om jag inte fått det här jobbet.Det är helt sjukt, brukar inte tro på såndära men ibland händer det att det stämmer... läskigt eller hur?! XD hihi

Det var bara det jag ville säga, Opps potatisen kokar över måste kila nu. (Spriiinger)

(Det här inlägget skulle jag lägga in igår men det gick inte att logga in då)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0