Gårdagens text

OBS! Det här skrev jag igår men då gick det inte att spara och sen kom jag inte in igen!!

Har precis kekat middag, kycklingsoppa. Det var rätt gott, fast jag var inte så hungrig men åt ändå för jag hade bara ätit frukost (kl 5:30, ja jag fick tvinga i mig ) innan det. Mamma bjöd mig och Madde på jordgubbs champange (skumpa) , den var faktist god. Brukar inte gilla kolsyrade drycker med jordgubbssmak men den här var annorlunda

Jag skulle sätta mig i soffan och kolla på TV (som jag skrev tidigare) ... Men jag somnade såklart, har ju jobbat 8,5 timmar idag så det var inte så konstigt att jag somnade haha

Pratade med Mathias när jag satt och väntade på tåget påväg hem. Han ba: Heeejsan, jag har försökt ring dig jättemånga gånger ju ( 3 ggr för att vara exakt, men det sa han inte) men iaf, jag ba: Ja men jag har faktist jobbat 3 timmar övertid *stolt* =D Hihi

Men imorgon är det ny dag, då är det bara upp och hoppa och börja jobba igen. På onsdag är jag ledig =9 äntligen.

Imorgon åker mamma till Spanien i 3 veckor, hon åker kl 4:30 härifrån. Då ska hon väcka mig för jag ska ta ett tidigare tåg så jag är på jobbet kl 6:10 ungefär men då hinner jag byta om också. Johanna ska visa oss hur man gör äggen och sånt, för det gör man tidigt och Johanna är inte här på torsdag och fredag så då ska jag och Magda fixa allt själva.

Opps glömde att jag måste ner till tvätten. Den är säkert klar förlängsen Var tvungen att tvätta midjeförlädet och t-shirten till jobbet imorgon.

Skriver imorgon när jag kommer hem ♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0