Kriminell XD

Har precis kommit från Skokloster, åkte direkt dit efter jobbet med 15.00 bussen. Var tvungen att hämta mitt tågkort som Mathias lånade i fredags (jag har lånat Maddes i helgen när jag jobbat för hon jobbade inte i helgen) så jag åkte till honom. Fast han och hans pappa stod bara och mecka med båtmotorer så dom va inte så speciellt sociala... tyvärr. Här har man släpat sig till Skokloster och vad får man för det, Mathias tyckte bara jag pratade för mycket.

Idag var det superstressigt på jobbet, och då menar jag STRESSIGT. Det var 50 st bröllopsgäster (det var bröllop igår igen) som kom vid halv 10 plus alla andra gäster så det var full fart i köket.
Men det gick bra iaf. Jobbade över 2,5 timmar idag + att det är ob idag, yeah. Jag är helt besatt av att tjäna pengar nu så mamma kallar mig Moneywomen XD hahah Vilket är rätt så passande.

Jag har blivit kriminell också, snodde 4 frallor från jobbet, hihi kanske inte direkt kriminell men...
Men däremot var det zigenare på hotellet idag, de hade varit där tidigare i somras och då hade de snott massor med saker. Så när Claes skulle säga till honom idag blev Claes jättearg och kastade ut honom. Men de hade redan checkat in (misstag av Pär, men han visste ju inte vilka de va) så det var inte så mycket å göra men dom lär väl bli helt utkastade imorgon.
Men de har tagit hans körkort och kreditkort, för han måste betala för att han tog saker sist eller nånting sånt och om han inte betalar får han inte tillbaka korten. Smart drag där asså =)

Aja nu är jag jättehungrig har bara ätit 2 mackor idag *kurrilikurr*
Jag och Madde ska göra kycklingfilé fyllda med fetaost, smaskens. Måste börja nu innan jag svälter ihjäl, haha.

Adíos♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0