Lördag

Igår så kom Becca, Ida, Mutze, Alex, Simon och Salim hit. Ricky kom inte, men Simon kom istället. Fast han sov inte över. Igår ringde Mathias och frågade ifall jag kunde hämta honom, så det gjorde jag. Han sov här också =) ♥ Mutze och Alex är morgonpigga så dom har tydligen dragit hem eller nåt, jag är inte morgonpigg XD
Snart ska jag väl in och äta frukost med Ida, Becca och Salim.
Igår kollade vi på film, pratade å så. Det var väl inte världens roligaste kväll, men det var lite mysigt.
Alla satt och trängde ihop sig i 3-manna soffan (fast den är stor för att vara 3-manna soffa), förutom jag och matte som hade en tvåmanna soffa för oss själva XD
Vi gick typ och la oss runt 2-3 nånting. Kändes inte som om klockan var så mycket, men det var den visst =)

Pappa och dom kommer nog hem imorgon, han sa det idag, då slipper jag vara hemma själv iaf för det är läskigt på kvällarna i huset XD  =D

Undra vad man ska hitta på idag, tror jag ska gå till mormor och morfar och hälsa på där. =) Man vet aldrig.
Nej nu ska jag gå inte och vara lite social, fast dom är väl inte ens vakna tror jag haha.

Bye♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0