Mademoiselle

Har precis pratat med Becca i telefon. Är i skokloster nu, kom hit för en halvtimma sen ungefär.
Idag var det lite halvstressigt på jobbet, men det gick bra.
Hade sett jättemycket fram emot mina 3 lediga dagar, men precis när jag skulle gå hem (vid 14 tiden) så frågade han mig om jag kunde jobba på fredag. Jag och min stora käft *suck* Nu får jag bara 2 lediga dagar.
Jag har jobbat 6 dagar i rad sen får jag 2 lediga dagar och sen ska jag jobba 5 dagar i rad *pust*
 Men det är ju pengar iaf så det blir nog bra. Kommer nog sakna att jobba där sen när jag slutar. Hoppas jag får extra jobb i höst =)
Jag gick till Fredrik i receptionen för att fråga om kortet till dörren där de har öl och sånt, för jag skulle ställa in wiskyn och de som hade kommit med leveransen. Då typ låtsades han typ trolla fram den XD helt patetiskt men mycket underhållande haha. Sen när jag ställt in drickan gick jag och lämnade tillbaka kortet och sa tack så mycket för lånet. Han ba: Varsågod vackra Mademoiselle!
Ni skulle ha hört hur det lät, han lät nästan som en riktig fransman XD haha men det var lite gulligt faktist.
Sen när jag stod och skar honingsmelon (jag vet att det stavas honung) så frågade jag honom om han gillade honingsmelon. Då började han babbla: Det beror på, jag kan ju säga att jag inte gillar det för du vet ju inte att jag gör det. Men jag kan också säga att jag gillar det fast jag inte gör det blablabla... så fortsatte han. Jag ba: JaJa men ska du ha melon eller inte?? haha Han ba: Ja det ska jag! Tack!
Sen när jag stod och skärde (han påpekade att de hette skar när jag råkade säga skärde men iaf) annanas så kom han och sa: Det är en väldigt upprörd 5-årig tjej som säger att frukosten är fortfarande kvar ute i lusthuset (det var några kaffekoppar och en tallrik). Han sa att han var typ rädd för henne (fast jag tror han skojade mest) så jag retade honom att han var rädd för en 5-åring sen. XD haha jag hade velat se den där tjejen asså.

Juste mamma har köpt 2 par skor (ett par svarta och ett par vita) till mig från spanien, hon skulle titta på 2 par till (guldiga och röda). Det är sånna där slip-in skor. Helt härliga, har ett par sånna vita som jag köpte i spanien förra året. Fast dom är typ jätteslitna. 

Nej nu ska jag ta och vila lite, skriver senare.

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0