Meckardag ;)

Idag är det meckardag =) Har precis rengjort förgasaren, tagit loss ljuddämparn (en vägg däri är lös, måste öppna och svetsa), fixat växelpetarn, registreringsskylten och rengjort tanken. Det som är kvar är bara att sätta ett buntband runt luftburken och förgasaren (hade inga hemma, bara nere vid båten), fixa ljuddämparn, locket till tanken (packningarna hålls inte) och skruva dit alla kåpor och sånt =) Juste måste byta växellådsolja sen också.
Jag är stolt för jag gjorde allt själv, fick lite hjälp men inte alls mycket. =D

Snart ska vi köra cross, bara lääängtar. Men det går inte att köra nu, det är för varmt =/
Men lite senare så =)♥

Igår var jag hos mormor och morfar. Jag åt middag där också, potatisgratäng med kräftsjärtar i (fast dom peta jag bort) Men det var faktist gott. Sedan blev det glass med färska blåbär, *smaskens*

Nej nu ska jag in och ta nåt litet å äta tror jag, sen ska jag fixa lite saker.

Me Writes Later ♥

Entregar un comentario
Postat av: maddää

Gu vilken töntdun är, int har du gjort moppen själv.Slår va om att pappa lrmatte gjorde allt åt dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-07-14 @ 17:18:13

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0