Min lediga dag

Har precis varit nere och hämtat tvätten. Åkte in med sju bussen till Bålsta.

Igår när jag kom hem var jag hemma ett tag sen skjutsade pappa mig till Matte, så vi fixade lite i garaget (för de har gjort om därinne). Men vi gick och la oss sen, för jag var jättetrött efter jag hade jobbat.
 Vi gick typ och la oss vid 23-24 nånting.

Idag fick jag sovmorgon, ahh va skönt det var =) Jag var ju ledig så...
Men jag vaknade inte av mig själv. Jag vaknade av att Lucen (Mattes leguan<3) ramlade ner från sin plats ner på golvet. Lät som om hela rummet rasade (Matte har en egen "stuga" på tomten). Sen kunde jag inte somna om.
Så jag gick upp, Matte gick tydligen upp kl 8 så han var i garaget och fixa, så jag gick dit å så fixade vi lite. Sen gick vi upp till micke och fixade min ljuddämpare till moppen, men då visade det sig att den va lite fel svetsad så de behövde moppen för att se hur de skulle sitta så Magnus (Mattes pappa) skjutsade oss hem till mig å så tog de med sig moppen i "bussen" (det är typ som en skåpbil) så han skulle fixa det. Jag stannade hemma för jag skulle till mormor och morfar, moster var där också. Moster och Mormor skulle gå ut med Hampus så det kom och mötte mig och så gick vi till dom. Sen när jag var där kom jag såklart på att jag hade glömt något... mina jobb kläder *panik*. T-shirten hade jag slängt in i  tvätten men midjeförklädet hann jag inte tvätta så det tvättade jag här när jag kom hit.
Så moster skjutsade hem mig så jag hann hämta dom innan jag gick till bussen, som tur var =D hihi jag är lite glömsk XD

Jag är jättetrött, måste nog gå och lägga mig nu om jag ska orka upp imorgon. Ska gå upp 04:30, ska ta 05:40 tåget. Börjar 06:30 =S *suck* Men jag tjänar pengar iaf =)
Nu få det räcka för idag =)

NattiNatti♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0