Natti Natti...

Ikväll så gjorde jag laxpasta till middag, mums vad gott det blev, och ett glas mjölk till förstås  =D
Sen kom madde förbi, hon hade köpt mat till mig (Mjölk, smör, ost, fil, bröd och lördagskorv) som jag bad henne när hon ändå var i Bålsta och skulle ut hit (Tack syrran =D ). Pappa och dom hade ju inte handlat innan dom åkte så...
Men iaf, hon kom med en fågelunge också som hon hittat vid sitt jobb. Den hade blivit bortstött av sin mamma. Det var bara hon som hade möjligheten att ta hem den, de andra på jobbet kunde inte. Så hon tog hit den till mig, den är jättesöt, den va lite läskig i början. Det är nån slags trut fågel eller va det var.
Jag och madde kollade lite på tv först och åt glass med hemmagjord kolasås, det var gott i början för det smakade som farmors hemmagjorda kolor, men sen blev det för mycket efter en liten stund =S . Det blev för "mäktigt" som de vuxna säger XD  men iaf sen började vi kolla på Honey som började på 5:an kl 22. Men hon åkte hem för en liten stund sen så jag kollade på slutet själv. Det är läskigt att vara själv inne i stora huset på kvällarna, så jag gick ut till mitt rum när de åkte, och kollade klart på filmen.

Det har varit en rätt så tråkig dag idag, har tvättat, solat, skrivit här i och tagit det lugnt å så.

Nej nu ska jag ta en kvällsdusch och krypa ner under täcket och drömma om min kärlek, Mathias ♥

NattiNatti & Drömm Sött ♥

Entregar un comentario
Postat av: Maddää

Hoppas maten smakar då...
Glöm inte bort att låta doggi(fågeln) springa lite fritt på gräsmattan och ta in tarzan i stora huset innan....
Nu ska jag jobba.
Over´n out

2007-07-06 @ 08:09:23
URL: http://madlajn.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0