Nervöös

Har precis ätit, spahetti med skinksås. Nu är jag mätt =)
Packade min väska innan maten så den är klar, =) Ska till mamma idag. Börjar jobba imorgon, det är skönare att sova i bålsta för då behöver jag inte gå upp lika tidigt för då behöver jag inte ta en buss också.
Hoppas jahg har fått med allting =/ hm.. tror det. Får kolla igen för säkerhets skull. X )

Igår körde jag och Matte cross ♥ Det småregnade lite men det gjorde inget. Det var kul ändå. Matte körde inte så mycket för han hade inga skydd på sig, men jag var fullt utrustad XD mohahha
Matte tog varvtid på mig, det snabbaste jag körde var 22 s på ett varv. Han körde en gång då körde han på 21.04 så det var inte så stor skillnad =D *stolt* Jocke järn var också där han kollade på.. och körde lite också. Han stegrade över också, men det gick bra.
Sedan åkte vi hem, jag duschade och så eftersom vi hade kört cross. Sen började det regna mera, då hoppade vi studsmatta. Vi blev heelt dingsura XD sen sprang matte och hoppade i poolen och jocke efter. Jag ställde mig bara brevid poolen eftersom jag var nyduschad så jag ville inte bada, plus att det var kallt. Nej men tror du inte dom j*vlarna kastar i mig iaf... 2 gånger!!!  #%&¤# Dom ska få för det!

Idag hjälpte jag, Matte och Tommy Micke med att flytta stenplattor som han fick av larsson. Vi skulle packa in i bilen lasta av hos micke och hämta det sista. Jag fick ont i ryggen, dom va faktist tunga.
Men sen hämtade Malin mig så jag kom hem, för pappa skjutsade dit mig igår.
Joakim Landén (min chef =D ) ringde när jag satt i bilen påvägen hem. Han ringde för att han skulle gå på semester imorgon och vad som gällde o.s.v. Nu är jag ännu nervösare, men jag är mera längtansfull ändå =)

Nej nu måste jag skynda mig ska ta halv 4 bussen tror jag. Annars tar jag halv 6 bussen om jag inte hinner.
 Skriver lite senare =)

Bye♥

PS: Kommer sakna dig Mathias♥♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0