Onsdag 25/7

Idag körde vi cross i lilla sandtaget igen. Emelie körde sin fiddy såklart. Matte och Tommy var också därnere. Men det var bara Tommy som körde för Matte orkade inte. Det var jättevarmt idag också =S Men det var jättekul. Idag körde jag på Mattes cross också. Med den körde jag varvtid på 21:02, Mitt rekord hittils =) Yeah!
Jag vill byta upp mig till 125cc, Matte ska byta upp till 250cc så jag kanske ska köpa hans om jag får och har råd XD =) Sen ska vi nog börja köra på bana tror jag, hoppas jag iaf =D

Mathias tog bilder idag med men lägger in dom imorgon, knas med datan =/
Jag som skulle visa mitt mästerverk jag gjorde hos mormor och morfar igår. Gjord av plättar, blåbär och glass.
Typist... *suck*
Nu är jag i Bålsta igen, ska upp och hoppa kl 5 imorgon *pust* Ska ju jobba. Men ändå rätt kul för det händer alltid något skojsigt XD

Tottis kunde tyvärr inte komma idag, men hon kommer någon annan dag istället får vi hoppas.

Nu ska jag bada badkar med mucho skum och kanske ljus. Vi får se, men jag skriver imorgon efter jobbet.

Pows♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0