Söndag och Måndag

Glömde skriva igår, så jag skriver om båda dagarna idag!
Igår jobbade jag som vanligt. Det var inte så mycket igår, det var rätt lugnt. Vi fick göra frukost till bröllopsparet också, det var lite skoj. Jag la upp vattenmelon och annanas lite fint på ett fat å sen la Johanna upp jordgubbar som hjärtan på kanten på tallriken med vindruvor och physalis i mitten. Jättefint blev det och så fick de choklad och äggröra med bacon, bröd å pålägg och annat gott. Var lite förvirrad igår, gjorde iordning en macka medans det var lugnt så jag kunde keka den senare. Tiden gick och sen blev det lunch och jag gjorde iordning en macka till mig sen kom jag på, hade helt och hållet glömt bort mackan jag gjorde tidigare så jag tog hem den första mackan jag gjorde.
Fredrik i receptionen (han fyller 18 i höst) han är jätterolig, för Pernilla heter Nilsson i efternamn och så var det nån Per Nilsson som hade checkat ut precis. Sen kom han springande: Pernilla, jag checkade preis ut din pappa! haha. Dålig humor har han också XD
Sen stog han och berättde vad han råkade göra på Karin (en tjej som också jobbar i köket) förra sommaren. Han skulle skämta att han skulle spruta ner henne med vatten så råkade han komma åt den där "knappen" (eller det är inte direkt en knapp, svårt att förklara) men iaf så råkade han spruta ner hela henne med KOKHETT vatten. haha. Men medans han stod och berätta det där så höll jag på att göra iordning färdiga frallor som de skulle ha i minibaren i receptionen. När jag stog och skar bröden itu och sammtidigt lyssnade på fredriks historia så råkade jag skära mig i fingret =) lite klantigt men men. XD Sen skulle jag göra en macka åt honom för det skulle förstöra hans "image" XD haha eller hur. Men iaf han sa att han inte kunde eftersom det inte var hans jobb, han står ju i receptionen. Men så skulle jag göra en macka åt honom och han ville ha ost, tomat och paprika. Sen plasta jag in den och allt och skulle ge den till honom men då var han borta så jag la den på bänken sålänge. Sen gick jag till torrförrådet för att rensa bort tomma kartonger och sopa golvet. Då kommer Fredrik och säger: Hallå vart är skinkan då? Jag ser ingen, ser du?! haha Jag ba: Hallå du sa inget om nån skinka ät och va glad. Gör mackan själv nästa gång då otacksamma jävel hahha  (Hela konversationen var skämtsam asså) Han ba: ne skojade bara haha.
Juste fick rosa rosor av Claes igår, eller vi skulle fått det på lördagen men jag och johanna hade hunnit gå för dagen. Vi fick blommor för att vi hade namnsdag *gulligt av honom*


Sov hos mathias igår så idag vaknade jag typ 3 ggr för att mathias satt på nån j*vla väckarklocka på sin mobil för att gå upp tidigt. Jag hade slagit sönder mobilen om jag hade fått tag på den, haha. Men sen gick han upp men jag låg kvar. Jag ska sova ut nu på mina lediga dagar =) Vi har tvättat våra cross stövlar idag, skinande rena (nästan åtminstonde). Sen åkte vi hem till mig och Matade tarzan (vår katt) för pappa och Malin är ute med båten... igen fast själva då utan barnen. De förlovade sig i lördags också, Grattis =)
Sen åkte vi tillbaka hit till mathias. Vi har typ bara slappat, det är så trååkigt väder. Självklart när man är ledig, men när man jobbar är det strålande sol utanför *suck*
Jag är jättesugen på någonting men kan inte sätta fingret på det XD hahah låter lite vuxet men men. Juste på onsdag kommer tottis (vår kusin) till oss. Då ska jag Madde och Tottis keka middag kl 16 på onsdag, i mammas lägenhet alltså. Skojjigt =)

Nej nu orkar jag inte skriva så mycket mer, skriver någon annan dag =)

Pows♥


Entregar un comentario
Postat av: Maddää

Men ditt CP, Tottis slutar jobba kl 16 och jag slutar jobba 16:30 så maten blir inte förren typ kl 18!!
Du ska vara inne kl 16 och städa lgh som du skitat ner med dina fina "rosor" från clas. Dom råkar inte vara rosa på blombladen lr?? För de ligger typ ett helt buskache hemma med rosa blomblad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-07-24 @ 11:51:35
URL: http://madlajn.blogg.se
Postat av: Maddää

:)

2007-07-24 @ 11:52:05
URL: http://madlajn.blogg.se
Postat av: Maddää

DÄR ÄR DOM!!!! NU HAR JAG BILDBEVIS PÅ ATT DU SKITA NER I LGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-07-25 @ 09:01:13
URL: http://madlajn.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0