Trött...

Har precis kekat pytt i panna, så nu mår jag illa.
Jag är skit trött känner mig jätteseg. Vill bara lägga mig och kolla på en film och slappna av.
 måste börja vända på dygnen så att jag orkar upp sen när jag börjar jobba.

Igår åkte jag till Mathias vid elva tiden, sen åkte vi ner till skolan. Becca, Ida, Dhoa, Salim, Guille, Ricky, Niklas, Simon och Korven var där. Men vi var inte där så länge, alla drog sen. Då åkte vi hem till Mathias igen och sov.

Idag ska jag hjälpa Saga och Max igen, Matte kanske kommer och hjälper till också. Hoppas det =)

Nej nu måste jag in och jobba igen tror jag, fast dom kanske är ute och går med Gooson (hunden) fortfarande. 

Jag går in i alla fall  =) ♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0