Virrpanna

Kom hem för ungefär 45 minuter sen, har jätteont i fötterna... som vanligt. Har städat lite nu för det såg hemskt ut hära, men det är bara för att mamma inte är hemma =)Men så sa Madde också att jag skulle städa för att Isak skulle komma tydligen.
 Ska dammsuga snart, har varit nere och tvättat kläder... juste får inte glömma tvätten sen =/ brukar alltid glömma den, hihi.

Råkade somna vid 20 tiden igår, sen gick jag och la mig vid 22. Men då kunde jag såklart inte somna och sen kl: 5 när det var dags att gå upp kändes det inte ens som om jag hade sovit, men jag fick släpa mig till jobbet iaf =S Ska nog ta mig en lite tupplur EFTER jag dammsugit och hämtat tvätten =)

Idag gick det bra på jobbet, men det blev mycket folk redan kl 8:30 och det brukar inte vara många alls då men nu var det full fart. Jobbade över 2,5 timmar, ovanligt... eller inte! haha
Jag hade gjort en macka som jag skulle ta och äta sen om jag blev hungrig men så råkade jag göra en ny när jag blev hungrig (igen, har råkat göra det 2-3 ggr nu =/ ) så jag tänkte då kan jag ta den andra hem. Men självklart glömde jag den, typist. Kom på det när jag satt och väntade på tåget, satt och svor för mig själv. Det är nog därför mamma kallar mig virrpanna XD haha. Den bara ligger där i kylen på jobbet och väntar på mig, hihi. Men jag tar den imorgon (ska ju jobba hela helgen + Mån&Tis)

Nej nu tror jag inte jag har så mycket mer att skriva, kanske skriver ikväll om inte datanörden sitter här hela kvällen och natten. Hihi nu ska jag ta något lätt att äta och fortsätta städningen.

Pows♥




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0