Fest

Har precis suttit ute i solen med mamma.
Gu va härligt väder, känner att man fått lite färg i ansiktet.

I fredags så var jag hemma med mamma på kvällen.
Matte gick ut på krogen med syrran å några till.
Dom kom hem vid halv två-tiden nångång.
Dom va ju inte direkt nyktra, konstigt om
man blandar tequila med cider och öl liksom... Neej!

Jag åkte ut till Mathias vid 17-tiden i lördags.
På kvällen åkte vi ut till söderskogen där Emelie hade fest.
Det var rätt skoj faktist, träffade massa kompisar.
Alla va typ drängfulla, haha (fast inte jag då). 
Men jag fick lite vitt vin av Rhebecca å dom. =)
Vid halv ett började alla dra sighemmåt eftersom basen hade gått sönder
så det var ingen musik längre. Jag fick skjuts av Tobbe till lugnet, tack!

Spelade lite poker uppe hos Micke, jag vann!
(vi körde aldrig riktigt klart men jag hade mest "pengar" kvar. =D  )
Sen gick vi och la oss vid 3-tiden tror jag.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0