Helgen

Jag och Mathias har precis storstädat under hans säng.
Han hade ju bara kastat dit saker hur som helst!
Men det är väl typiskt killar?!

I lördags stog jag och mamma i Bålsta och sålde av lite saker på baklukeloppisen.
Det var faktist rätt kul, trodde jag skulle skämmas ihjäl först men det var inte pinsamt faktist.
Jag och Mamma tjänade tillsammans ca 500 kr =) (tror jag iaf xD)

Jaja sen åkte jag ut till Mathias, vi var ute i det fina sommarvädret
 (sol och 19 grader= sommarväder för att vara Sverige!)
Sen firade vi Woffe uppe hos Micke och Peggy.
Det kom dit ganska många, vi kanske var 15 st.
Det var en väldigt lyckad fest och när det började bli mörkt så satt
alla kring öppna spisen utomhus, hur mysigt som helst!

Idag har vi varit med Frida och Woffe. Mathias har bytt däck på crossarna.
Jag och Frida busade med Jackie, hon är bara för söt när hon pratar! =)
Jag sover över här till imorgon, så ikväll blir det att mysa med min pojk!
(Don't get me wrong!!)



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0