Nice day

Idag var det nationella prov i engelska läs- och hörförståelse.
Fytusan va jobbigt det var, tyckte det var lite svårt faktist.
Men vi får hoppas på det bästa! =)

Vi fick sluta lite tidigare idag så kl 14 åkte jag in till stan.
Tittade lite på kläder och köpte 2 st oversize t-shirtar (vit & svart) och ett vitt oversize linne.
Skitsnyggt till enkla jeans och tygskor!
Sen "fikade" jag, Madde, Elle, Amanda och 2 st till (I don't know who it was).
Men iaf vårt fika blev en varsin glass på Hemköp xD

Sen gick jag till dansen.
Frida följde inte med idag, don't know why.
Men iaf, idag fick alla hjälpas åt att komma på en liten koigrafi tillsammans.
Det var jättekul och det blev en cool/töntig-koigrafi (vilket var meningen).
Sen fortsatte vi på den som vi började på förra veckan, skoj =)

Nu ska jag packa inför morgondagen.
Ska ut till Mathias, vi ska fira Emelie och sen är det såklart VALBORG!



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0