Övningskörde idag =)

Efter jag slutatde skolan idag så åkte jag till Bålsta och mötte upp Malin.
Vi handlade lite sen åkte vi och hämtade pappa som va och klippte sig.

När vi kom hem åt vi lite sen åkte jag och Malin ut och övningskörde.
Det var hur kul som helst, jag fick backa, köra grusvägar och asfalt.
Jag fick tillochmed köra ända hem till söderskogen.
Hon verkar vara den enda som litar på att jag är en natubegåvning xD hihi.

En stund efter vi kom hem så kom Frida hit så hon ligger i sängen och tittar på tv.
Fast hon hör inget för jag har full volym på min musik så, haha stackarn XD

Snart kommer Matte och Woffe också.
Vi ska snart laga middag och så, sen blir det en höjdarkväll får vi hoppas =)

Skriver senare...

Hejdå

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0