Shopping

Igår va jag in med Frida till stan. Sen kom Madde också när hon slutade.
Dethär köpte jag:
Pyjamas från Topshop (349:-)
Mörkgrå Tunika från Indiska (50:- halva reapriset)
En blommig tunika från H&M (98:-)
Vitt långt linne från Gina (99:-)
Vitt linne med testen "I <3 Sailors" från Gina (99:-)
Svart linne med mönster på från Gina (129:-)
Sen köpte Frida en klänning till mig som jag valde ut från H&M (149:-) ---|
                                                                                                                                   V
image184image183
Pyjamas-set från Topshop                      -                    Klänning från H&M


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0