Sista sprutan

Ojoj, har visst glömt och skriva här på några dagar.
I onsdags kom nämligen Mathias hit.
Vi åt middag och hade det jättemysigt.
Mamma och Janne va på nån konsert och
 Madde va hos Isak så vi var helt själva.

Igår var jag på jobbet en sväng för att fotograferas.
Efter det åkte jag ut till Skokloster för att sedan
åka in till Arlanda och ta den sista Twinrix sprutan.
Usch Usch Usch va jag hatar sprutor!
Men nu är det över iaf.

Idag har det varit lugnt, ska snart in till stan och möta Madde.
Sen ska vi på nån VIP grej för VR-läsare, =) Skoj!

Ne ska nog ta och äta lunch nu,


Entregar un comentario
Postat av: Johanna

Ha en underbar fredag! kolla gärna in min blogg.

2008-04-25 @ 12:23:45
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0