Bolero

Gu va svårt det är att hitta en enkel, men snygg bolero!
Jag behöver en till min klänning som jag ska ha på bröloppet i höst.
Jag har inte hittat någonting när jag letat i affärerna,
men så hittade jag 3 st olika som jag skulle kunna tänka mig .
Alla tre kommer från hemsidan www.laredoute.se

99 kr              -            149 kr             -          189 kr

Jag vet inte heller vilken färg jag ska ha,
men det står mellan grå, vit och svart.
Svart kommer jag använda mer efter bröllopet också.
Det är ju faktist höstbröllop och svart passar till rosa =)
Den vita i mitten finns inte i svart så det blir nog den till vänster.
Den är snyggast och är stickad, passar lite mer till finklänning.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0