Borta bra men hemma bäst!

Borta bra men hemma bäst! Det stämmer riktigt bra faktiskt.
Vi hade det jättemysigt i Skåne, det var faktist kul att följa med 
men som sagt det är alltid bäst hemma. Min säng har jag saknat allra mest.

När jag kom hem vid 17-tiden idag var det bara att slänga sig i duschen,
fixa iordning sig och gå till tåget snabbt för att åka in till The voice.
Vid 21-tiden så skulle alla helt plötsligt till kungsängen och titta
på Ken ring som skulle uppträda vid lillsjön.
Men i sista sekund ändra dom sig och gick tillbaka till the voice (från t-centralen bara).
Men jag orkade inte gå tillbaka eftersom jag hade världens
huvudvärk och inte hade ätit sen 12 tidigare idag.
När jag kom hem så hade min syrra en lite fest, alla har precis dragit till biffen,
kul att man bara är 17 år och inte kommer in... än!

Men jag ska ändå upp och jobba imorgon så det är väl lika bra!
Johanna Airas jobbar imorgon också, då blir det extra kul =)

Ne dags att städa undan lite i mitt rum och göra sig klar för att sova,
Gonatt

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0