Evighet

Idag har jag jobbat, det kändes verkligen som en evighet idag.
Trodde aldrig att dagen skulle ta slut, men som tur gjorde den det =)
När jag kom hem från jobbet så städade jag upp i mitt stökiga rum.
Sen kom mamma hem med lite thai-mat,
sen åkte vi ut till mormor och morfar å fikade.

Efter det skjutsade mamma mig hit till pappa,
 Mathias kom för en liten stund sen också.
Vi ska nog titta på någon film sen, har laddat ner jättemånga nya juh!

Nej nu ska jag faktist ta och börja spara mina
 pengar och inte handla upp dom hela tiden!
Det ända jag måste köpa just nu är lite
 reservdelar till crossen sen är det finito!

Ne nu ska vi gå in till pappa och Malin å vara lite sociala.

Puss

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0