Lonely

Har precis kommer hem till Bålsta.
Dom här sista dagarna innan skolan har jag typ inte gjort ett jota.
Imorse skulle jag och Mathias gå upp kl 8 hade vi bestämt för
att vi ska lättare orka upp imorgon... Men nej jag kom inte upp!
När jag vet att jag inte behöver gå upp, så gör jag inte det i onödan heller!
Men imorgon är det dags; Första skoldan inför hösten!

Mamma ska på kryssning med Janne och Madde är hos Isak.
Kvar blir jag hemma, helt lonely.......!!!
Tråkigt, men ändå rätt skönt. Rhebecca skulle komma förbi lite senare också.
Ska hjälpa henne att skriva ett cv som hon ska skicka till Welcome Hotel.
Jag frågade Becca om hon ville ha jobb där (vi behöver nämligen 4 nya frukost-tjejor).
Hon ville det, och så ringde hon dit och då bad dom henne skriva ett cv.
Så nu ska hon bara skriva ett cv om sig själv och skicka en bild.
Vi får hoppas att det går bra och att hon får jobb dära! =)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0