Ny dator

Just nu sitter jag vid Mathias nu dator som han köpte idag när vi var i Barkarby.
Den är assnabb, jag vill också ha en ny dator! Den vi har hemma är as seg.

I fredags så åkte jag ut till bagarboberget och badade med Jacob, Calle, Andreas och Jonas.
Efter ett tag kom Mathias med gummibåten efter han slutat jobbet.
Jag blev stucken av en geting också, de gjorde asont. Inte skönt alls!

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, om jag ska måla i Sigtuna där Mathais jobbar
och tjäna lite pengar eller om jag bara ska vara hemma och ta det lugnt?!

Nu ska jag inte hålla mathias borta från hans nya kära dator (han kommer glömma mig XD haha)


Entregar un comentario
Postat av: carro

jag skrev ett inlägg om det i min blogg.. här är länken till det inlägget, där står även min mejl: http://rosetty.blogg.se/2008/august/mejla-mig.html#comment

2008-08-03 @ 19:13:01
URL: http://rosetty.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0