Paket från H&M

Idag fick vi sluta efter vi hade provat ut arbetskläderna.
Rolle tyckte det var onödigt med en timmas lektion xD
Synd för andra klassen som hade Mattias, dom fick inte gå!
Vi kom till skolan kvart i tio och gick halv tolv.
Det enda vi gjorde var att vänta på vår tur att testa kläder,
jag var självklart bland dom sista, men men =)

Idag fick jag ett sms att jag har ett paket att hämta ut!
Hämtade ut det när jag ändå var i centrum.
Det var från H&M, satinkjolen och den gråa tröjan.
Satinkjolen va skitsnygg (även med bältet)
men tröjan var jättekonstig och kort i midjan.
Jaja,
snart ska jag knalla bort till ateljén vid gamla bålsta.
Ska sy in 2 klänningar som är förstora.
En som jag ska ha på bröllopet och en
ballongklänning som är alldeles för stor.

Dags att börja knata!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0