Pallat majs!

Igår var vi på en jättefin strand, det var storkorniga sandkorn.
Det var jätteskönt att gå på, men vattnet var iskallt så det sved om fötterna.
Jag badade absolut inte den här gången, det var bara 12,5 grader i vattnet.
På kvällen åt vi middag hos Veronicas farbror kjell och hans fru Elle. 

Idag har det varit lite mulet, men ändå rätt så varmt förutom att det har blåst som tusan!
Vi åkte in till Ysstad idag igen, vi tittade lite i butiker å så.
Jag är jättestolt över mig själv, jag köpte absolut ingenting idag!
(förutom ett paket crunch på coop)
Jag har sett en sak som jag ska köpa till mamma också,
 hon har letat efter sånna så jag ska köpa 2 st.
Men jag kan tyvärr inte skriva vad det är ifall hon skulle läsa min blogg.
Men jag vet att hon kommer bli glad, eller jag hoppas det iaf!

Idag har jag, Mathias och Emelie varit stygga....
Vi har pallat majskolvar (ajabaja!) som växer här inte så långt borta. Men dom var jättegoda,
 så jag ska ta hem några till mamma som verkligen älskar majs =)

Dags att sova nu,
Gonatt


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0