Pic's från Skåne

Tänkte lägga in lite bilder från Skåne, finns många jag vill ha med
men kan inte visa alla fina bilder som jag tagit, här är iaf några:


Busiga jag i bilen      -       Stugan        -           Simrishamn      -        Fin bild på en mås

Ahls stenar         -         M vid kanten         -           älsk badar      -          Glimminge strand

Jag på stranden     -    Olivia, jag och Emelie       -       Klippor i Glimminge           -       Glimminge

Klockren skylt juh! =)       -    Torget i Ystad      -         Mathias och jag i stugan      -     Pussis

Vår lyckade getingfälla, haha!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0