Skåne

Jag tror att jag glömt att näma det men vi ska nämligen åka till Skåne (Simrishamn) i en vecka.
Det blir jag, Mathias, Veronica, Magnus, Emelie, Olivia och Dennis som åker.
Magnus och Veronica har hyrt en stuga därnere, hur mysigt som helst!
Det ska bli jättekul, jag längtar verkligen. Hoppas det blir bra väder också!
Så imorgon ska vi alltså upp jättetidigt, vi ska åka kl 6 ungefär.
Vi skulle lagt oss för länge sen å sova,
 men vi har varit å tömt båtarna på vatten nere i hamnen å så.
(Kommer ha dator med oss så jag uppdaterar här iaf)

Juste, kommer nog ha massor av fina bilder sen som jag tagit med min nya kamera!

Gonatt allihopa, ha de bra!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0