Första skoldagen

Första dagen i skolan var idag!
Vi började halv nio och slutade klockan nio.
Nödvändigt att ens gå liksom, men vi fick busskort och schema iaf!
Rätt så skönt schema fick vi, på fredagar slutar vi 10:50 =)
Senaste dagen är halv tre, det är på tisdagar.
Nästa vecka ska vi få arbetsbyxor m.m. spännande!
Hoppas dom är svarta! Vill inte ha blåa dom är så vanliga.

Efter skolan idag var jag astrött, så jag la mig i soffan och somnade.
Ska jobba i helgen så jag tänkte passa på att sova lite så jag orkar.

Nu när skolan har börjat så tänkte jag komma iform också.
Konditionen är verkligen inte världens bästa, den är okej,
men man kan göra den bra mycket bättre.
Tänkte att jag ska springa på bandet  MINST 3-4ggr i veckan men
helst varenda jäkla dag, annars händer ju inget!
Måste bara få lusten och orken, plus att vi måste bära in löpbandet.
Just står det ute i förrådet och dammar, till ingen nytta.

Nu ropar magen, ska få i mig lite mat tänkte jag.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0