Becca<3

Idag kom Becca förbi, hjälpte henne att skriva ett cv.
Härligt att börja umgås med henne igen, det var länge sen!
Vi var bästisar när vi var små och vi har känt varandra i evigheter :)

Vi kekade middag också, det blev kyckling i paprika/chili sås med pasta.
Asgott, fast klenisen tyckte det var starkt! xD
Mathias kom sen också, hans pappa skulle handla i Bålsta så
då kom han upp hit så just nu ligger han i sängen.
Vågade inte sova här hemma helt själv, usch! haha


Visst är hon söt i glasögon? Hon fick det för några dagar sen =)
Förut tyckte jag det var astöntigt med glasögon (jag hade de också förut)
men nu är det en snygg accessoar som är fint och coolt!

För ett tag sen åt jag och Mathias glass och maränger.
Han ville att jag skulle ta kort på hans glass och lägga ut på min blogg

Här har ni den! Hans bestod av mer än glass och maränger.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0