Ystad

Just nu sitter vi utanför stugan,
det är inte världens bästa väder men det regnar inte just nu iaf.
I söndags var vi i Ystad och tittade runt lite.
Det var jättefint, dom har så söta hus här i skåne.
Husen är i olika färgen och inget hus är likt det andra i stort sett.
Synd bara att jag inte tog med kameran till Ystad.
Vi var inne i en jättefin kyrka också.

Igår var det soligt, vi var först och tittade på Ahls stenar som det hette.
 Det var jättefint där, på stranden fanns det flintastenar också.
Efter det åkte vi till stranden i kyhl, det är hur fint som helst; vit strand och saltvatten
Jag badade faktist, eller jag doppade mig bara
men jag tycker det gills iaf (det var svinkallt).
Lägger in bilder sen, det är inte så bra internetuppkoppling här.
Min mobil har ingen mottagning alls här vid stugan,
om jag har det så är det den danska operatören TDC.

Nu ska vi cykla till stranden,

skriver nån annan dag.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0