Cross<3

I torsdags åkte jag ut till Mathias. Vi gjorde typ ingenting då.
Men igår var vi uppe hos Micke och Peggy.
Jenny och Danne kom så dom festade lite där.
Jag, Woffe, jocke och Matte bastade å de.
Det var faktist rätt kul.
Vi kom hem vid 4-tiden imorse.

Idag körde vi cross, det var hur kul som helst
och det var länge sen jag körde också.
Men lika kul som alltid.
Frida kom och kollade också när vi körde.


Idag klippte jag Woffes hår också, helt snyggt blev det.
Ändå var det första gången jag klippte någon med sax, I'm proud!
Han vart faktist jättenöjd =)


Nej nu måste jag fixa lite innan jag ska åka till Frida.

Ska försöka uppdatera min blogg så mycket som det går därnere!
Kommer sakna er <3

Ha de bra, ses!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0