Dagens Tabbe

Har precis kollat på ett avsnitt av Andra Avenyn,
det är hur spännande som helst. Måste kolla vidare sen...

Imorgon fyller Maddes klasskompis 18 år (grattis)
så Madde gjorde en tårta idag och jag hjälpte henne.
Jag skulle vispa grädden.
Madde: Du ställer den där och gör såhär!
Jag: Jag har faktist vispat grädde förut!
2 sekunder senare...
FOOOF! Det spruta grädde på vägen å allt. haha
Jag vek mig av skratt och Madde kuta på toan
för hon höll på kissa på sig när hon garvade.
Dagens tabbe med andra ord!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Andra Avenyn

Ha en trevlig söndagskväll!

Entregar un comentario
Postat av: Tjäna pengar på din modeblogg

Hej!
Såg att du hade frågt på en annan blogg om hur man kan tjäna pengar på sin blogg. Därför vill jag tipsa om en artikel jag skrev i ämnet. Det är bara att följa länken :-)

2008-03-17 @ 01:31:24
URL: http://www.webmastern.se/?p=439

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0