"Långhelg"

Skola igen... Suck!
Men det känns som om det har varit långhelg,
men det är ju bara för att jag var sjuk i torsdags och fredags.


I lördags kollade jag, Jacob, Andreas och Jocke på film.
Fast Jocke åkte hem efter första filmen.
Jag somnade i soffan när vi kollade på film.
Helt plötsligt flyger Jacob upp och ropar det bankar på dörren.
Jag for upp, men sen förstog jag att det var måste vara Mathias.
Thomas var med också.
Så vi tittade lite på tv, men sen vid 3 tiden så 
gick vi med Thomas, Jacob och Andreas en bit.

Igår kom släkten, jag fick massor av pengar.
Av pappa, Malin, Saga och Max fick jag 1500 kr och vita tygskor =)
Tommy och Tess fick jag 200 kr
Martin och sara 200 på  Topshop
Jan-Peter med barn 150 kr
Faster och Peter 300 kr på Gina (Jiiippi nu har jag 700 där)
I'm Happy! =)

Nej nu måste jag fortsätta jobba,

Hejsålänge!

Entregar un comentario
Postat av: Maggan

Kul att du avslöjar allt när jag inte fått mitt liksom!

2008-03-10 @ 09:59:43
URL: http://madlajn.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0