Skärtorsdag

Idag har det varit en lugnt dag i skolan. Endast två lektioner (i vanliga fall 3 XD )

Efter skolan åkte jag hem och var hemma en liten stund
tills mamma ringde och sa att hon skulle till Bålsta.
Så hon kom hem och hämtade mig å så åkte vi till Bålsta och
gjorde lite ärenden!
Sedan åt vi på cafe valhall, bakpotatis med kycklingröra.
Det var gott en stund, men sen blev det för "mastigt" eller vad man säger.
Sen köpte mamma en vit bh till mig, Taack<3
Efter det åkte jag ut till pappa för att lägga in låtar på min mp3 å så.

Snart ska pappa skjutsa mig till Mathias. Woffe och Jocke har kommit så
 vi ska väl upp till Micke och Peggy och hälsa på =)

Ja då är det inte långt kvar tills man åker då, hihi lääängtar<3

(Ps. Nu kan mamma övningsköra med mig också, kom papper idag! =) Jiippi! )


Ha en bra kväll,

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0