All night long...

Ja det här blir väl det sista inlägget för mig innan Spanien...

Älsk kom hit för några timmar sen<3
Gissa om jag vart glad, han hade nämligen sagt att han inte
 skulle komma ikväll. Men han överraskar mig som vanligt.

Back to business;
Packningen är klar... nästan (ett linne hänger på tork).
Ipoden laddar, den ska laddas "all night long".
Kläder och skor som jag ska ha på mig imorgon ligger fint vikt.

Jag hade packat resväskan men självklar kom mami
 och Mathias in och började kolla vad jag hade med mig
 och det slutade med att jag fick lämna en massa kläder...
Men det var väl lika bra, mer plats för nya grejor påvägen hem =)

Jag har 2 nr av VR kvar att läsa och en H&M katalog, kanske läser lite nu. 
Kataloger med kläder ger mig bara en massa ångest egentligen, jag vill bara
ha allt och det slutar med den där jag-vill-ha-men-har-inte-råd-känslan. USCH!


Time for bed!


Entregar un comentario
Postat av: emelie

heeeej dåå! :( <3333333

2009-07-23 @ 11:51:04
URL: http://ead.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0