Borta bra men hemma bäst!

Ja nu är man hemma hemma igen.
Jag har varit uppe i Öregrund i en dryg månad.
Det har varit superkul och jättemysigt.

Hemlängtan har man ju klart haft ett antal ggr.
Madde kom upp och hämtade oss med bilen.
Sååå skönt, för jag hade 3 påsar med kläder och
2 stora väskor(hur fick jag  upp allt egentligen?!)

På torsdag åker vi till Spanien så det är inte
många dagar jag är hemma. Men det ska bli skönt!
Ha lite semester i hettan =) vi har ju jobbat mån-sön
däruppe, fast vi hade stängt 5 dagar då de regnade.

Mycket nytt har hamnat i garderoben, men tror
inte att jag kommer orka att ta kort och lägga upp.
Det vill jag inte lova, men kan försöka.


Skriver lite mer senare eller imorgon :)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0