Aborrar

Igår var ju vi på kräftskiva hos Birgitta och dom, det var skitkul. Förutom slutet av kvällen, mådde inte bra då asså. Lite bakis idag också =/ vi drack från kl 17 till 24 typ.
Sen skulle vi gå ut med killarna för dom hade fått i sig lite för mycket så tog vi med oss hundarna också. Dom skulle köpa cigg också så vi gick ner till centrum. Det tog typ 1 timma å gå ner med killarna, dom var helt hopplösa och SEGA! Haha
Sen ringde jag Matte så Ricky skjutsade honom till centrum så gick han med oss tillbaka upp till Birgitta å dom.
Sen blev det mer å dricka å så satte dom fram tårta och paj.
Efter en liten stund så gick vi över till Nadjas lägenhet som är typ 1 minut bort. Men vi var bara där typ 15 min för vi gick hem sen.

Mathias sov här i Bålsta med mig igår, sen tog vi 11 bussen ut till honom. Sen gick vi ner och fiskade. först fick jag en pytteliten aborre sen en jättestor brax (tror det stavas så) fast den kastade vi sen för den är tydligen inte god att äta. Sen fick jag 10 aborrar plus att jag kastade i typ 3 st igen. Så jag fick rätt många fiskar. Mathias orkade inte fiska men han fick döda fiskarna åt mig för jag tar inte i dom slemmiga fiskarna.
Så nu håller vi på att göra aborrefiléer =)

Nej nu måste jag kila,

Pows♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0