Aldrig en Hästens säng!

Kom precis hem till mamma från Frida nu. Mamma hämtade mig hemma för jag hade så mycket packning. Ska till Fridas land på söndag så har packat till de redan för ska jobba hela helgen.
Sov hos jocke inatt igen, fyfan jag ska aldrig skaffa en hästensäng. Första natten jag och matte sov där sov jag på hans mammas sida för den är mjukar. Dagen efter, skitont i kroppen. Då sa dom att jag skulle sova på hans pappas sida för den är hårdare. Resultatet blev ännu värre. Usch, vaknade kl halv 8 imorse. Då gick jag och la mig i jockes säng för han hade åkt till jobbet. Då sov jag jättebra, sov till kl 11. Sen vaknade jag och då sa matte Joakim Landen eller vad han heter har ring. Jag for upp ur sängen för jag trodde först att jag hade tagit fel på dag. Att jag skulle jobba idag, men när jag ringde upp så sa dom att de va kris imorse och tänkte ringa in mig. Men som tur var hade jag mobilen på ljudlös.
Imorgon ska jag jobba igen, *pust* Längtar till på söndag.

Nej nu säger mamma att det är mat, hon tjatar måste kila.

Adíos♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0