Disturbia

Har precis ätit, mamma hade gjort potatis och lax. Det var jättegott.
Idag jobbade jag till klockan 14. När jag kom hem satte jag mig i soffan och skulle kolla på Disturbia. Det slutade med att jag somnade. Men jag kollade klart på den sen, den var jättebra.

Idag var det lite halvstressigt på jobbet och jättevarmt!  Men imorgon kommer de bli värre, 290 pers. *pust*
Johanna jobbade idag så det var kul, vi garvade hela tiden som vanligt.
Nu är det bara 2 dagar kvar, YES.

Sen på söndag ska jag och Frida åka upp till hennes land i Öregrund, läängtar<3 Sen ska vi dit igen med Matte och Jocke den 19-22 Augusti. Det ska bli skojjigt också.

Nej nu ska jag kolla på tv, juste måste boka om min tandläkartid =/
Gör det nu på en gång så jag inte glömmer.

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0