Dry lime<3

Har precis kommit hem från jobbet, Joakim ringde mig i torsdags och frågade ifall jag kunde jobba idag å jag sa ja. Det var rätt jobbigt idag det var lite över 200 st, jag som trodde det skulle vara lugnt idag eftersom sommaren nästan är slut. Men nej det var stressigt idag också.

Igår hade jag och Frida en myskväll hemma hos henne. Vi satt på hennes garagetak (Man kan gå ut genom fönstret på övervåningen så är taket på garaget där) och drack varsinn drink i det mysiga vädret =)
Här är en bild på min drink ;) Me loves Dry lime<3


På kvällen sen satt vi och kollade på "Beck - Den svaga länken" och så hade vi altandörren öppen. Sen hörde jag någon stå och vissla sådär flörtigt eller vad man säger. Mamma ba: Gå ut och kolla då! (Så skratta hon sådär retande) Så jag gick ut och då var det bara Mathias Ricky och Gullermo som stog där, hahah.

Idag ska jag, Mamma, Madde och Janne över till Birgitta och dom på kräftskiva. Sen kanske man går ut och ser vad som händer i sammhället, hahha. Så det blir nog en rolig kväll =)

Nej nu orkar jag inte skriva mera,

Pows♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0