Frukost-Prinsessorna

Idag var det jättekul att jobba, Johanna var tillbaka =) Vi asgarvade hela dan, de va heelt sjukt kul asså.
Idag kom mamma hem från Spanien också, har fått 4 par asläckra skor och 2 siden nattlinnen ;)
Vi åkte ut till mormor och morfar idag också för att mamma och Janne skulle träffa dom å så åt vi middag där.
Så var vi där ett tag och jag passade på att soola<3 superskönt.
Sen skjutsade mamma mig hem till pappa så tog jag moppen och åkte till Mathias en liten stund. Sen kom Mamma och dom å hämta mig därifrån så åkte vi hem till Bålsta. Ska ju jobba imorgon, men Johanna jobbar imorgon också hoppas jag, så det blir väl kul imorgon med =)
Idag var Claes på bättre humör, han var på skitdåligt humör igår, men iaf han kallade mig och Johanna för sina frukostprinsessor. Gulligt va =) Vi är ju små prinsessor så de passar, hihi

Imorse försov jag mig,  vaknade kvart i 6 och jag brukar gå kl 6 till tåget. Jag rusade upp och klädde på mig & sminkade mig på en kvart, så jag hann med tåget. En kvart, det är mitt rekord. Hihi vad gör man inte för pengar. Inte hade man varit så snabb om det var skola, haha.

Nej nu måste jag sova, är jättetrött.

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0