Gålö

Ojsan, jag har inte skrivit här sen i lördags morse. Hm.. Nej men i lördags skulle ju vi iväg och fixa håret hos Tottis, jag och Madde asså. Det blev jättebra =) Men sen blev det bråttom, jag skulle ju vara barnvakt och eftersom det var lördag så går inte bussarna ofta. Kl14 skulle jag var hos Micke & Peggy men Skokloster bussarna gick kl 1 (som jag missa) och sen gick den inte förrän kl 15. Så Mickes kompisar som dom skulle åka till uppsala med kom och hämta mig, Jimmy hette han. Han hade en jätteupphöjd gammal jeep. Jag kom knappt upp i den XD Haha
Men sen kom jag dit iaf och dom åkte till Uppsala. Jag började med att titta lite på tv, sen gjorde jag mat till Jackie och mig. Till mig gjorde jag Hamburgekött och sen tänkte jag göra potatismos men det fanns inte så jag kokade potatis. Men jag kunde inte äta för jag har ont i tungan (Piercade mig i fredags) så jag gav det till hundarna. (Jag var hundvakt också, till Cobra och Shelby)
Sen värmde jag barnmat till Jackie, men hon var inte hungrig så hundarna fick det också. Sen fixade jag disken och städade lite. Sen klädde jag på Jackie och gick ut och gick med hundarna och Jackie, myysigt var det =) Sen busade jag med jackie, hon var jätteglaad. Sen bytte jag blöja på henne, som tur var hade hon bara kissat =D
Sen satte vi oss och kollade på tv och hade lite mysigt. Sen bytte jag blöja typ kvart i sju innan hon skulle gå och lägga sig. Gjorde välling och satte på Disney Channel åt henne och la henne i sin säng. Hon somnade nästan direkt, för hon var jättetrött och hade gäspat flera gånger innan jag gick och la henne. Sen satt jag uppe helt själv tills kl 22 då kom Micke och Peggy hem. Sen kom 2 av deras kompisar. Så jag var kvar där till kl 24, sen gick jag ner till Mathias för han kom med halv tolv bussen. Så jag sov hos honom. Har varit hos honom hela dagen idag.
 
Hans pappa och Veronica hade inget och göra idag så vi åkte iväg med bilen till Gålä. Långt åt h*lvete XD haha
Men det var mysigt, så åt vi pizza där, försökte iaf haha=) Sen har vi bara varit hemma och tagit lugnt, vi kom hem vid 18.

nej nu väntar Mathias i sängen på mig. Vi ska kolla på Beck =)

NattiNatti♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0