Glass i sommarvärmen

Är i Sigtuna hos Jocke nu. Fast han är och jobbar men Matte och Frida är här. Jocke kommer hem snart. Har precis duschat, sköönt =) Åkte direkt efter jag kom från tåget till sigtuna. Mamma kom ner och lämna pengar och min bikini. Sen bjöd hon på glass innan bussen gick. Gott i den här sommarvärmen. Det skulle sitta fint med en iskall drink nu.

Idag var det som vanligt på jobbet, lite halvt stressigt. Idag frågadeJoakim (chefen) om jag kunde jobba på söndag iaf, å ja sa ja. Men jag ska till Fridas land men då får jag gå kl12 och inte jobba över.

Nej nu ska jag vara lite social med Matte och Frida,

Skriver kanske senare.

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0