Igelkott

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Idag gick det bra som vanligt. Idag var det bara jag och Valentina som jobbade och det var över 200 gäster så det blev lite stressigt. Men den där vaktmästaren kique (kiku uttalas det) tror han stavas så, men han hjälpte till i disken och så fick vi lite hjälp av Claes. Han var inte på bra humör idag märkte vi. Han började skälla på oss bara för att dom i resturangen igår-kväll inte hade städat.

Igår såg jag och Madde en igelkott från balkongen så vi sprang ner och fotade den, här är en bild min syster tog:


Inatt ringde matte mig halv 2, jag ba: Jag ska fan jobba imorgon, väck mig inte! Han ba: Juste, förlåt förlåt, älskar dig PussPuss go natt. Snacka om att smöra! hihi tror han fick lite dåligt samvete. Men de gjorde inget somna om snabbt sen som tur var.

Juste i onsdags när jag var hos Mathias så brottades vi å han kiklade mig (stavas det så?) för han vet att det är min svagaste punkt. Emelie hon började fota hon, men hon fotade bara när Matte var övers, tyvärr. hihi, jag är faktist starkare än honom XD Men här är iaf 2 bilder, inte världens finaste men men, hahah<3


Jag är jättetrött så jag tror jag ska sätta mig ute i den skinande solen och sola lite =) Skriver kanske ikväll om jag orkar.

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0