Läängtar<3

Jag är hos Mathias nu. Vi åkte hem med 12 bussen från Sigtuna å sen var vi hos mamma till kl två för Skokloster bussen gick inte förrän då.  Jag åkte hem till mig och packade ur mina väska och städade undan lite saker. Sen kom Mathias till mig (Han åkte hem till sig först ett tag sen tog han moppen till mig). Då åt vi jordgubbar med glass, sen åkte vi till Mathias. Så nu är jag här, hihi =)
Mathias hade beställt nån grej till moppen, men den passade inte heller. Han har beställt saken 4 ggr nu från olika ställen och ingen har passat (otur) så han är lite irriterad just nu så jag sitter inne med Emelie vid datan =)

Idag ska jag och Matte kanske till Jocke i Sigtuna, men jag vet inte om Mathias vill eftersom han inte är på humör just nu.
Imorgon ska jag åka in till Bålsta igen, ska jobba fredag, lördag och söndag. Sen är jag frii XD haha skoja bara. Det är faktist rätt kul att jobba om man jobbar med några roliga personer, som Johanna.

Gu va jag lääängtar till Thailand nu, fast jag kommer sakna alla här hemma. Ska vara borta 18 dagar ju, =/ Men det blir ett äventyr iaf. När jag har varit i Thailand har jag varit i 20 länder, coolt va?!  
Ska räkna hur många dagar det är kvar tills vi åker, skriver i nästa inlägg.

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0