Mammsen<3

Jag har varit hos Mathias hela dagen idag, åkte till honom igår kväll och sov här. Idag så har vi inte gjort något speciellt typ badat och solat. Eller ja matte kasta i mig varje gång (4-5 ggr). Det är bara 16 grader i poolen, brr.
Men jag fick i honom också =) Hihi

Jag är jättenervös inför att börja i min nya skola :S hoppas att jag inte är ensam tjej haha.

Imorgon ska jag åka till mamma, tror jag ska flytta dit. Mamma är mycket snällare =) Jag älskar min mamma mest<3 Hon förstår mig och man kan alltid prata med henne.

Nej nu ropar Mathias på mig, måste dra.

Adíos♥




Entregar un comentario
Postat av: Maddää

Vadå smöra för att du vet att hon läser din blogg. Hon är min mamma, jag har patent på den snälla.
Du kan ta pappa!
:D

2007-08-21 @ 20:26:44
URL: http://madlajn.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0