Mysig lunch idag<3

Igår glömde jag att skriva men såhär var min första dag i nya skolan:
Det var jättenervöst och jag kom typ 15 min för tidigt eftersom tågen går så. Sen gick vi upp i ett stort rum. Vi var över 100 pers som hade valt specialutformade programmet (El, energi och industri får man testa på) så vi delades in i 6 klasser. Jag kom i 1A, det är en annan tjej till som går där men hon är typ punkare och skitful, haha. Christian som gick i min syrras klass från typ lekis till 2:an eller var de nu va. Han har börjat i min klass, han kom inte in på det han ville eller var de va så han fick börja ett år senare. Men iaf jag är med honom och en annan kille som heter Lowe och är 19 år. Trevliga men lite stela. Men det kanske alla är i början, haha.
Men det har gått bra iaf, känns bara lite jobbigt att inte ha någon man känner bra i klassen. Men det kanske ordnar sig hoppas jag. Det enda vi gjorde igår var att dela in oss i klasser, gick tågkort och gick rundvandrig i skolan och så, å så fick vi reda på lite info.

Igår köpte jag också en jättefin kalender, me love my kalender, hihi<3

Idag så hade vi utedag med alla 1:or i Ängsjö. Det var 10 kamp och aptrist, men men. Det var mysigt när vi åt lunch för jag och frida satt på en bryggan och åt i den varma och strålande solen, men sen kom ett gäng killar (töntar) och förstörde stämmningen så vi gick därifrån. Lunchen bestod av pastasallad med Rhode island eller vitlöks sås till och fulkornsbröd, smaskens.
Våran buss därifrån kom in sist, kl 13:56 och tåget gick 13:59 så jag, Frida, Matte Ricky å några andra lubba gärnet till tåget. Vi hann iaf =D men fyfan va jobbigt de var.

Nej nu ska jag och Frida äta våra hemmagjorda pizzor (Pizzakit) är hos henne nu =)<3

Adíos♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0